קיץ של כיף לנוער בעיר בהפרדה מלאה

שת"פ פורה בין המחלקה למורשת ישראל לבין רשת מתנסים, מה החידוש? לראשונה בהפרדה מלאה, בנים לבד ובנות לבד.

פעילות קיץ לנוער
פעילות קיץ לנוער

המחלקה למורשת ישראל בעיריית בית שמש ורשת המתנ"סים מציעים לנוער קיץ של תורה וכיף. לראשונה בעיר תוצע תוכנית ייחודית לנוער הצעיר, אשר תתקיים לאורך חודש יולי, כאשר כל מפגש ייפתח בלימוד ושיח ולאחריו סדנה כייפית. הפעילות תתקיים בקבוצות נפרדות לבנים ולבנות ומיועדת לבוגרי כיתות ו-ח.

לנוער הבוגר יותר, בוגרי כיתות ח ומעלה, תוצע הכייפת המסורתית כאשר השנה הורחבה הפעילות, והיא תתקיים במקביל הן ברב"ש והן בבית שמש. בהמשך הקיץ יוצעו גם פעילויות נוספות שיפורסמו לציבור.

ראש העיר, שמואל גרינברג: "אני נרגש וגאה להכריז על פתיחתה של תוכנית נוער קיץ חדשה ומיוחדת, שתציע לבני הנוער שלנו בגילאי ו'-ט' פעילויות משלבות של לימוד, ערכים, הנאה וחברות. התוכנית החדשה, תטמון בחובה פעילויות איכותיות ומגוונות, תוך הקפדה על רמת מקצועיות גבוהה ועל צוות מיומן ומסור. התוכנית, אשר נועדה לשלב לימוד ערכי משמעותי לצד הנאה ורכישת מיומנות, תחזק את תחושת השייכות של הנוער לקהילה, תטפח מנהיגות צעירה וערכית ותעזור להם להתמודד עם אתגרי החיים. אני קורא לבני הנוער שלנו להצטרף לתוכנית מיוחדת זו וליהנות מחוויה קיץ בלתי נשכחת!"

המשנה לרה"ע רינה הולנדר: החופש הגדול מהווה אתגר בבתים רבים, בייחוד עבור גילאי הביניים אשר כבר לא משתתפים בקייטנות אך עדיין לא יכולים למצוא תעסוקה. השנה בנינו תוכנית המשלבת תורה וכיף, עבור הנוער הצעיר שלנו. אני מודה מאד לסגן רה"ע חנוך דרנגר, יו"ר החברה למתנסים בעיר ולראש העיר שמואל גרינברג אשר נתנו גב לביצוע התוכנית. תודה רבה לצוות המתנסים גוונים ומאירהוף ובראשם רותי שטיינר ושיר ג'ורג'י. אני מאחלת קיץ נעים ובטוח לכולנו!

סגן רה"ע, חנוך דרנגר: "אנו מחויבים בחברה למתנ"סים לתת את מגוון הפעילויות הטובות ביותר, תוך התאמה לכלל הגילאים והסגנונות, לצד עמידה בסטנדרטים גבוהים ואיכותיים.
אני שמח ומברך על שיתוף הפעולה עם המשנה לראש העיר גב' רינה הולנדר למען פעילות קיץ עשירה ומגוונת".

נושאים: רשת המתנסים, עיריית בית שמש, מורשת ישראל
פעילות קיץ לנוער
פעילות קיץ לנוער
פעילות קיץ לנוער
פעילות קיץ לנוער
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: