אגף החינוך בעירית בית שמש מתפורר

חמישה חודשים ששלושה בעלי תפקיד, ראש מינהל חינוך, בריאות וזה"ב, מנהל על יסודי, לא מאויישים. תפקיד אחד לא מצליחים לגייס מועמד ראוי, תפקיד שני יצא מכרז רק עכשיו, תפקיד שלישי עדיין לא מצוי בארסנל המכרזים המופצת. אגף בהתפוררות...

מינהל חינוך
מינהל חינוך

ששה חודשים אחרי הבחירות, פרק זמן מספיק לארגן מערכת, מתברר כי אגף החינוך, אחד האגפים הכי חשובים במערכת העירונית שלנו חסר. מה זה חסר? מתפורר. שלושה בעלי תפקיד ועוד אחת שיצאה לחופשת לידה בלי למנות לה מחליף. נוצר ואקום שהממונה על החינוך או המערכת כולה לא הצליחה ומדוייק יותר לא השכילה למלא. שימו לב למכרזים חדשים שיצאו השבוע, רק השבוע, בתום ששה חודשים אחרי כנסתו של הממונה החדש. מישהו מנסה לתקן. נחכה ונראה.

אחרי החשיפה שלנו על החידלון במינוי ראש מינהל חינוך, העמקנו בדיקה ומה מצאנו?

כעבור חודשים מאז סיימה את תפקידה מוניק לוי, ממונה הבריאות והזה"ב בעיר, סיימה תפקידה בסוף מאי 2024. חמישה חודשים (כמו עם שרי דרור ראש מינהל חינוך) אחרי יוצא המכרז בכוונה לאייש את התפקיד.

וממכרז שפורסם השבוע, למכרז שטרם יצא, ואולי יצא בעקבות שורות אלה. מנהל על יסודי, עדיין אין. הרן זיו, פרש בתחילת הקיץ, (לא יצאה הודעה על סיום תפקידו) הובא בתחילת קדנציית בלוך, והחליט לסיים תפקידו סמוך להפסדה של בלוך בבחירות. זיו, איש חינוך, חבר קיבוץ תמוז, עשה עבודה חשובה בימי הקורונה ובימי השגרה לפני ואחרי, תפקיד חשוב במערכת החינוך. אחריותו נוגעת לכל מוסדות הינך התיכוני העל יסודי בעיר, כולל כמה במסגרת החינוך החרדית. האם התפקיד הזה אינו חשוב?

יו"ר הנהגת ההורים שי כהן, מתכוון להציג שאילתא בנושא ולדרוש מענה מיידי.

האם בעיריית בית שמש חושבים לאט? חמישה חודשים ששלושה בעלי תפקיד, מינהל חינוך, בריאות וזה"ב, מנהל על יסודי, לא מאויישים. הממונה על החינוך סגן ראש העיר אלמליח לא מוטרד, וראש העיר ממשיך להתעסק בסדר יום שכולו יחסי צבור בהכנסות ספרי תורה, בברכות מאדמורים, בביקורי אחמים מהם לא יצא דבר.

מצב כזה לא היה במערכת בבית שמש, בודאי במערכת החינוך. בה שלושה בעלי תפקיד בכירים ביותר לא מאויישים. ומה שהזוי כאן הוא שתיקת המערכת, שתיקת הגורמים שמחוייבים לדאוג לציבור שולחיהם, לנציגי מערכת הבקרה בעירייה, שמחוייבים לתפקוד שלטוני מתאים, כולם שותקים.

נושאים: בית שמש, מינהל חינוך, יצחק אלמליח, שמואל גרינברג
מינהל חינוך
מינהל חינוך
מינהל חינוך
מינהל חינוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: