אם חסר כיתות- למה להמשיך לבנות דירות?

בוועדת הפנים של הכנסת, גרינברג מתריע: "פערים מטורפים, אם המדינה לא תתעשת, אלפי ילדים יוותרו ללא כיתות לימוד בפתיחת שנת הלימודים הקרובה"

וועדת הפנים
וועדת הפנים

ראש העיר שמואל גרינברג הגיע אתמול (שני) לכנסת כדי ליטול חלק בדיון ועדת הפנים והגנת הסביבה בראשות ח"כ יעקב אשר שעסק באתגרי השלטון המקומי.

בוועדה שכותרתה "השלטון המקומי לקראת תקופת כהונה חדשה - משימות ואתגרים", השתתפו בין היתר מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ, יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס יו"ר המועצות האזוריות שי חג'ג וראשי רשויות מרחבי הארץ.

בדיון עלו אתגרים רבים אשר באים לפתחם של ראשי הרשויות ובפרט בתקופת המלחמה.

רה"ע שמואל גרינברג התייחס למצוקה האדירה שנוצרה בבית שמש בשל עיכוב דרמטי בבניית מוסדות החינוך בעיר כחלק מהשפעות המלחמה, עובדה שמעמידה בסכנה את פתיחת שנת הלימודים הקרובה:
"הקבלנים מסרבים להמשיך את עבודתם, הם דורשים לעלות את ההסכם בשל סעיף ייקור מלחמה בשל החוסר בפועלים ואנחנו לא משופים על כך מהמדינה" אמר גרינברג. "זהו מצב אבסורדי שעלול לגרום לקטסטרופה אמיתית, אלפי ילדים וילדות יוותרו ללא כיתות לימוד בפתיחת שנת הלימודים הקרובה. יש עוד חודשיים ואפשר להדביק את הפערים עדיין לא מאוחר, המדינה חייבת להתעורר ולסייע לרשויות המקומיות המשוועות לעזרה".

שמואל גרינברג מודה למעשה שהבנייה תהרוס את עתיד העיר. או בשפה אחרת, אם חסר כיתות, למה להמשיך לבנות דירות? ובינתיים גרינברג בוכה בוועדה הפנים, וכאן מאפשר לסגנו להמשיך בתכניות הבניה כאילו מה שחסר כאן זה עוד ילדים ועוד משפחות.

נושאים: וועדת הפנים, שמואל גרינברג, בית שמש, תכנון
וועדת הפנים
וועדת הפנים
וועדת הפנים
וועדת הפנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: