הולנדר: "נצלו את ההטבה ובואו לנווה שמיר"

למרות שהוצהר כי רמה ה היא בצביון חרדי הוציא היום משרד השיכון הודעה במחיר למשתכן המיועדת לצבא המילואים. רינה הולנדר קוראת לכם לממש את הזכות הזו, כדאית כלכלית בודאי תוסיף

הולנדר
הולנדר

המשנה לראש העיר עו"ד רינה הולנדר, קוראת היום אחרי הודעת משרד השיכון לצעירים, למילואימניקים להיכנס להגרלה ולהירשם. "היום נפתחו ההגרלות לדירות מחיר למשתכן בנוה שמיר, שכונת ה2. יש פה הזדמנות לזוגות הצעירים שלנו להגיע לדירה פה בעיר. שכונת נוה שמיר המתפתחת מיום ליום כבר מהווה בית למאות זוגות צעירים מהציבור הכללי והדתי לאומי. בשכונה קיים בית ספר ממ"ד מצליח ומתפתח, סניפי בני עקיבא ואריאל, בתי כנסת בכל הסגנונות ועוד.

עכשיו נפתחה הזדמנות לעוד צעירים להצטרף להצלחה ולרכוש דירות בשכונה החדשה הצמודה לנוה שמיר. קיבלתי פניות על כך שבטבלת ההגרלות, מצוין כי ההגרלה הזו היא "לצביון חרדי". לכן חשוב לי להבהיר: ההגרלה פתוחה לכולם! ההגרלה הזו פתוחה לכלל הציבורים והמגזרים, רק אתם תקבעו את צביון השכונה! השכונה תקבל את הצביון של מי שרוכש בה דירות. יתרה מכך, בהתאם לנוהלי משרד השיכון, אחוז מסויים של הדירות שמור אך ורק למשרתי מילואים, דבר המבטיח בולטות לציבור המשרתים בצה"ל וישפיע גם הוא על תמהיל האוכלוסיה בשכונה. לכן אני קוראת לכם צעירי בית שמש- רוצו להירשם להגרלה, יש לכם הזדמנות פז, נצלו אותה!!

מצ"ב קישור לדף ההגרלות: https://www. dira. moch. gov.il/ProjectsList

נציין כי הולנדר בודדה במלחמה הזו להוסיף תושבים מגוון אחר- גוון הרוב המתהווה בעיר.

נושאים: נווה שמיר, בית שמש, מחיר למשתכן
הולנדר
הולנדר
הולנדר
הולנדר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: