ומי דואג לציבור הכללי בעיר?

שני בכירים בעירייה, במקום להעמיק הכנסות, דואגים לפטור עוד תושבים. ומעניין ש'הדאגה' לזכויות קיימת אצל החרדים בלבד.

פרסומי המפלגות
פרסומי המפלגות

תחרות סמויה מתנהלת באחרונה בין נציגי ציבור חרדים כביכול למימוש זכויות. ש"ס - סגרה"ע איציק אלמליח במקום שיעסוק או יעסיק עצמו בדאגה לחינוך, לאיתור מקומות למעונות חסרים, או אולי לכיתות חסרות, . הוא עסוק י יחד עם שאר נציגי ש"ס ונציגי 'החברה המרכזית למימוש זכויות', לקבלת קהל מיוחדת בבית הכנסת המרכזי 'חניכי הישיבות' ברחוב יצחק נפחא בשכונת רמה ד'4. על מה ולמה? לממש זכויות הנחות בארנונה... מה אין אגף כזה בעיריית בית שמש? למה צריך בעל תפקיד כל כך חשוב לעיר ולתושביה בימים האלה לפעול בנושא שאחר יכול לטפל? אלמליח לא מתפנה לטפל למשל בחוק הגיוס, ובמימוש החובה להתייצב בלשכת הגיוס, מעדיף לדאוג לארנונה. מוזר? נזכיר כי יש חבר מועצה אחראי על הנחות בארנונה, בעל תפקיד שאפילו אושר במליאת מועצת העיר.

ולא אינו היחיד, גם המשנה לראש העיר הממונה על הפעוטונים, (חסרות כיתות אמרתם? !!!) ישראל סילברסטין פועל באותו מישור. מימוש זכויות הנחה בארונה. שני בכירים בעירייה, במקום להעמיק הכנסות, למלא קופת העירייה, דואגים לפטור עוד תושבים. 'בזבוז הזמן' יבטיח בעתיד את התמיכה להשיג מנדטים.

ומה הזוי עד מוזר? שיש ממונה על הארנונה, (שמעון גולדברג) אם יש בעיה או צורך בטיפול בהנחה זה מקפיד לעשות.

אגב היכן מי שידאג לציבור הכללי בעיר? למה לא מתפרסמות מודעות הזמנה כאלה מצד נבחרי הליכוד? הם לא אלה שאמורים לדאוג לציבור שולחיהם?

נושאים: ארנונה, בית שמש, בכירים, דגל התורה
פרסומי המפלגות
פרסומי המפלגות
פרסומי המפלגות
פרסומי המפלגות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: