מהומה בעיר וברשת ומי שותק? ראש העיר

ראש העיר שלנו שמואל גרינברג שמרבה לדבר בכל הזדמנות נאלם דום אחר האירועים והתמונות הקשות שהעיר בראשותו זכתה בהם אתמול . פחדן? אוי לו מיוצרו...

גרינברג
גרינברג

אתמול בערב התקיים כנס של רבים מגופי ההכשרות המקצועיות הפועלות בחברה החרדית במתנ''ס דורות ברמה ד' הכינוס עורר עניין רב בציבור החרדי, וההיערכות היתה בהתאם. המשטרה, הציבור הקנאי, וגם פעילים בשכונה ציפו בכליון עיניים, יותר מה יקרה בחוץ, לעומת המתרחש בתוך האולם עצמו.

ברשת הטויטר, התגרה כותב באופן הבא: "לצד הציפיות להצלחת היריד וצפי להגעת מאות משתתפים, תושבי השכונה משפשפים עיניהם בתימהון ועמלים להבין מי מעסקני בריוני הפשע של קנאי רמה ב' בבית שמש חטף התקף פסיכוזה שמחמתו הם מניידים עצמם בשיירות אוטובוסים בכדי להפגין." ואלו לא איחרו להגיע ולהתייצב בכניסה. כוחות משטרה הוזעקו למקום, וכאשר יש קנאים, ויש נוכחות משטרה הכל כבר מדרדר לכיוונים צפויים. העימותים הפכו לאלימים, המשטרה שלפה את אלותיה והנחיתה ללא רחם על המפגינים. אפשר לתאר רק מה ואיזה מיץ יצא מפיהם של המפגינים. מיץ שלא יכול להשאיר אף אדם, גם את השוטר הכי אדיש לא יכול לשאת את החרפה.

התמונות יצאו מהזירה וכל משועמם, גם כאלה שאין להם קשר לנושא, מצאו הזדמנות, עוד הזדמנות להתכתש עם המשטרה, משטרת בן גביר והמפכ"ל דני לוי. פוזיציה די מוכרת במחוזותינו. במקום אחר בארץ אחרת, היו מפרגנים לשוטרים על עמידתם האיתנה מול הקנאים. תכנית סאטירה המשודרת בערוץ 14 התייחסה בשידור חי, המזל היה שאחד מיושבי הפאנל הוא תושב השכונה שהסביר, הגן על התנהגות המשטרה וגינה דווקא את הפורעים הקנאים. אמיץ? בהחלט.

עד כאן לא חידשנו לכם. מה כן חדש? שימו לב, ראש העיר שלנו נאלם, דום שתיקה. אין לו מה לומר? אלימות כפי שהופגנה ע"י שוטרים, השחתת רכוש עירוני בידי חבורת פורעי חוק אינה מוצאת את המילים הנכונות לבטא תסכול/זעם/כאב?

מי לא יצא משעמומו? ראש עירנו, שלא מצא לנכון לפרסם שום חיזוק לשוטרים שבאו לעשות עבודתם. האם לא ראוי היה לגנות את אלימות הקנאים? בודאי לחזק את השוטרים במילוי תפקידם.

והרשימה ארוכה של תוקפי המשטרה, ממש להתבייש. שיסבירו בבקשה איך צריך לנהוג מול מפירי חוק? פרחים, ממתקים, חיבוקים, זה לא עזר ולא יעזור. אין זו פעם ראשונה ולא אחרונה להתנהגות מפרת חוק מצד המפגינים. בכל מקום, בכל זירה החוק חייב להישמר!!!

המשטרה: מפכ״ל המשטרה דני לוי, רואה בחומרה את האירוע שארע הערב בבית שמש, אשר נוגד את ערכי משטרת ישראל ומשכך הנחה לקיים בדיקה מיידית של נסיבותיו, לרבות התנהלות הפיקוד והשוטרים שהיו מעורבים באירוע. במידה ויעלה בבדיקה כי השוטרים פעלו שלא על פי דין, יטופלו בחומרה".

נושאים: בית שמש, הפגנת חרדים, משטרה
גרינברג
גרינברג
גרינברג
גרינברג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: