מי החל בקידום פרוייקט כביש 38?

העבודות על כביש 38 תוכננו כבר באמצע העשור הקודם, בפברואר 2008 תוכנן סיום מלאכת הוספת מעגל התנועה בצומת אשתאול. והימים הם ימי דניאל וקנין...

שלט מבשר: פברואר 2008
שלט מבשר: פברואר 2008

שנה לפני הבחירות, יש מי שסוחט את הלימון של כביש 38 עד הסוף כביכול להסביר שהוא והסובבים אותו הם שקידמו את סלילת הכביש. החומר מצוי הרי במערכות, מה בתמונות ומה במילים.

נתיבי ישראל או בשמה הקודם, החברה הלאומית לדרכים מציבה שלטי הודעות לגבי מועד סיום פרוייקט העבודה המתוכנן. במקרה זה דובר על צומת אשתאול בכביש 38. מקום בו מצאו רבים בסכנת חיים.

החברה הלאומית הכריזה אז על הקמת מעגל תנועה וסיום העבודה תוכנן לחודש פברואר 2008. הרעיון הזה נגנז בסופו של יום. המעגל לא נוסף, ושיפור העקומה נכלל בכלל העבודות להרחבת כביש 38.

כך זה התחיל... ומי שהיה אז בין דוחפי הרעיון לא פחות ולא יותר היה ראש העירייה דאז דניאל וקנין. חלפו להם תשעה שנים ויותר ויש לבית שמש כביש נאה לעיר ולסביבה דורשת נתיבי תחבורה מתאימים.

נושאים: בית שמש, נתיבי ישראל, דניאל וקנין, שמואל גרינברג
שלט מבשר: פברואר 2008
שלט מבשר: פברואר 2008
שלט מבשר: פברואר 2008
שלט מבשר: פברואר 2008
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
נגישותהפעלת נגישות
X  סגירה
  • ניווט במקלדתניווט במקלדת
  • מצב שחור - לבןמצב שחור - לבן
  • קביעת ניגודיותקביעת ניגודיות
    גבוהה
    נמוכה
    ביטול
  • גודל הטקסטיםגודל הטקסטים
    +
    -
    ביטול
  • גופן קריאגופן קריא
  • הגדלת האתרהגדלת האתר
  • תיאור בולט לתמונותתיאור בולט לתמונות
  • הדגשת כותרותהדגשת כותרות
  • שינוי סמן העכברשינוי סמן העכבר
    ביטול
  • כיבוי הבהוביםכיבוי הבהובים
  • התאמת קריאההתאמת קריאה
סקריפט נגישות: ESN